SOL.ASP
     ANA SAYFA
     HAKKIMIZDA

     YENİ...
    
YER TUZAĞI YER KAPANI

     YENİ...
    
TELSİZ HABERLEŞME SİSTEMLERİ

     YENİ...
    
İLK YARDIM MAKETİ
 

İLETİŞİM

     ÜRÜN GRUPLARIMIZ
     FaceID Yüz Tanıma Sistemi
     PDKS ve Parmak İzi Sistemleri
     Kart Basma Saatleri
     Evrak Takip ve Üretim Kontrol
     Bekçi Tur Sistemleri

     Turnikeli Sistem

     Müşteri Çağrı Sistemi
     Garson Çağrı Sistemi
    Araç Altı Kamera Sistemi
     Araç Altı Arama Aynası
     Metal Kapı Detektörleri
     X-RAY Tarayıcılar
     Güvenlik Aynası

     Yönlendirme Şerit Bariyerleri

     Yer Tuzağı - Yer Kapanı

     Telsiz Sistemleri

     Okul Zil Saati

     İNDİR

             GÜVENLİK AYNASI

       Aselsan Cobra MT-975 PMR

SİSTEM MAKİNA PERSONEL KONTROL ve GÜVENLİK SİSTEMLERİ KALİTE - GÜVENCE - HİZMET ve DEVAMLILIK 0212 589 60 47 - 586 22 71
       SİSTEM MAKİNA GARANTİ KOŞULLARI ve İADE ŞARLARI

Garanti Koşulları

Firmamız tarafından satışı yapılmış tüm ürünler 2 yıl süreyle imalat hataların karşı resmi garanti kapsamındadır.


Garanti Kapsamı Dışında Kalan uygulamalar,


Aşağıdaki belirtilmiş olan durumlarda,ürünlere garanti şartları uygulanmaz. Bu hallerde ithalatçı firmanın yetkili teknik servisin vereceği teknik rapor ile ürünler tamamen veya kısmen garanti kapsamı dışında kalabilir. Ürünün, üretici firmanın ve kullanım kılavuzunda belirtildiği şekilde kullanılmadığının anlaşılması, müşterinin ihmali, yanlış ve amaç dışı kullanımdan kaynaklanan tüm arızalar. Ürünlerin amaçlarına aykırı olarak, normal çalışma ortamlarından ve uygun olmayan Yüksek veya düşük voltaj, elektrik tesisatı,   Üretici tarafından tavsiye edilmeyen parça ve sarf malzemelerinin kullanılmasından kaynaklanan hasar       ve arızalar.Yetkili servisin ve yetkili elemanların dışında cihaza müdahale edilmesi, tamir edilmeye  çalışılması,   Bu durumlarda garanti şartları geçersizdir.


Ürün Garantisi


Ürünler, imalatçı veya ithalatçı firma garantisi kapsamındadır. Satın almış olduğunuz ürünlerde, garanti süresi içinde meydana gelen arızalar, aşağıda ayrıntıları belirtilen garanti şartlarına göre ücretsiz olarak tamir ettirilir.
1- Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren başlar ve aksi belirtilmediği sürece en az iki yıldır. Malın arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.

2- Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin arızanın servise ya da satıcıya bildirim tarihinden itibaren başlar. Bu sürenin aşılması durumunda, müşteri, Malın ücretsiz değişimini ya da bedel iadesini isteyebilir.
3- Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi halinde, imalatçı veya ithalatçı firma; Malın tamiri tamamlanıncaya kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin kullanımına tahsis etmek zorundadır.
4- Satıcı firma Malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya yaptırmakla yükümlüdür.
5- Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığı servis raporuyla firma tarafından düzenlenen raporla belirlenir.
6- Tüketicinin tamir hakkını kullanmasına rağmen Malın,Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, bir yıl içerisinde; aynı arızanın veya farklı arızaların devam etmesi durumunda garanti süresi içerisinde farklı arızaların devam etmesi, yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli kılması,Tamiri için gereken azami sürenin (30 gün) aşılması,Arızanın tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,bu durumlarda tüketici Malın ücretsiz değiştirilmesini veya bedel iadesi talep edebilir.
Arızalı ürünlerde izlenecek yöntem,

Ürünü aldığınızda arızalı ise Firmamıza teknik servisine bilgi ulaştırdığınızda cihazda yapılacak kontrolden  sonra yenisi verilecektir. İstanbul Dışındaki Müşterilerimizin Arıza durumunda izlemesi gereken yol,
Normal iade koşulları aynen geçerli olmaktadır. Kullanıcı firma servisimizi arayarak donanımları ile ilgili bir sorun olmadığından emin olmalarıdır. Arızalı olduğuna karar verilen ürünleri en kısa sürede firmamıza kargo ile ulaştırmaları gerekmektedir. (Kargo masrafı Müşterilerimiz tarafından yapılacaktır.)

Garanti süresi içinde arızalanan ürünler için izlenecek yöntem,

Ürün firmamıza Güvenli bir ambalaj ile ulaştırılacak.Teknik servis yetkilisi cihazın kontrolünü yaptıktan mevcut problemlerin sebeplerini müşteriye bildirecektir. İmalat hatası kapsamındaki ürünlere belirtilen GARANTİ ŞARTLARI uygulanacaktır.


İADE ŞARTLARI


İade edilecek veya değiştirilecek cihazlar GARANTİ KOŞULLARINA TAMAMEN UYMAK ZORUNDADIR.
Alıcı cihazı,kendisine teslim edildiği şekilde geri iade etmek durumundadır.Cihazın kullanım dolayısıyla
Ticari değerindeki kaybını tazmin etmekle yükümlüdür.

Şehir dışı teslimatlarda ürünü teslim almadan önce kontrol ediniz.
Mal teslim alındıktan sonra değiştirme ve iade etme süresi 20 gündür.
İade edilecek veya değiştirilecek ürün, GARANTİ KOŞULLARI ŞARTLARINA tamamen uygun olması gerekmektedir.
Müşteri ürünü kendisine teslim edildiği şekilde vermekle yükümlüdür. Kullanım söz konusu ise
Malın ticari değer kaybını tazminle yükümlüdür.
Müşterinin malı firmamıza iade etmesi halinde mal bedeli 20 gün içersinde karşı tarafa ödenir.


 

Ana Sayfa

Ana Sayfa | Hakkımızda | Ürünler |Aksesuarlar | Garson Çağrı Sistemi | Kart Basma Saatleri | Bekçi Tur Sistemleri | PDKS ve Parmak İzi Sistemleri

Access Kontrol ve Kartlı Geçiş Sistemleri | Evrak Takip ve Üretim Kontrol | Turnikeli Sistem | Teknik Servis Hizmetleri | Yedek Parça ve Yan Ürünler

 Garanti ve İade Şarları | İletişim

Web Site Tasarım Sf Design tarafından sağlanmaktadır.