Garanti Koşulları
Firmamız tarafından satışı yapılmış tüm ürünler 2 yıl süreyle imalat
hataların karşı resmi garanti kapsamındadır.
Garanti Kapsamı Dışında Kalan uygulamalar,
Aşağıdaki belirtilmiş olan durumlarda,ürünlere garanti şartları
uygulanmaz. Bu hallerde ithalatçı firmanın yetkili teknik servisin
vereceği teknik rapor ile ürünler tamamen veya kısmen garanti
kapsamı dışında kalabilir. Ürünün, üretici firmanın ve kullanım
kılavuzunda belirtildiği şekilde kullanılmadığının anlaşılması,
müşterinin ihmali, yanlış ve amaç dışı kullanımdan kaynaklanan tüm
arızalar. Ürünlerin amaçlarına aykırı olarak, normal çalışma
ortamlarından ve uygun olmayan Yüksek veya düşük voltaj, elektrik
tesisatı, Üretici tarafından tavsiye edilmeyen parça ve
sarf malzemelerinin kullanılmasından kaynaklanan hasar
ve arızalar.Yetkili servisin ve yetkili elemanların dışında cihaza
müdahale edilmesi, tamir edilmeye çalışılması, Bu
durumlarda garanti şartları geçersizdir.
Ürün Garantisi
Ürünler, imalatçı veya ithalatçı firma garantisi kapsamındadır.
Satın almış olduğunuz ürünlerde, garanti süresi içinde meydana gelen
arızalar, aşağıda ayrıntıları belirtilen garanti şartlarına göre
ücretsiz olarak tamir ettirilir.
1- Garanti süresi malın tüketiciye teslim tarihinden itibaren
başlar ve aksi belirtilmediği sürece en az iki yıldır. Malın
arızalanması durumunda, tamirde geçen süre garanti süresine eklenir.
2-
Malın tamir süresi en fazla 30 iş günüdür. Bu süre mala ilişkin
arızanın servise ya da satıcıya bildirim tarihinden itibaren başlar.
Bu sürenin aşılması durumunda, müşteri, Malın ücretsiz değişimini ya
da bedel iadesini isteyebilir.
3- Malın arızasının 15 iş günü içerisinde giderilememesi
halinde, imalatçı veya ithalatçı firma; Malın tamiri tamamlanıncaya
kadar, benzer özelliklere sahip başka bir malı tüketicinin
kullanımına tahsis etmek zorundadır.
4- Satıcı firma Malın; garanti süresi içinde, gerek malzeme
ve işçilik gerekse montaj hatalarından dolayı arızalanması halinde
işçilik masrafı, değiştirilen parça bedeli ya da başka herhangi bir
ad altında hiçbir ücret talep etmeksizin tamirini yapmak veya
yaptırmakla yükümlüdür.
5- Arızalarda kullanım hatasının bulunup bulunmadığı servis
raporuyla firma tarafından düzenlenen raporla belirlenir.
6- Tüketicinin tamir hakkını kullanmasına rağmen
Malın,Tüketiciye teslim edildiği tarihten itibaren, bir yıl
içerisinde; aynı arızanın veya farklı arızaların devam etmesi
durumunda garanti süresi içerisinde farklı arızaların devam etmesi,
yanı sıra, bu arızaların maldan yararlanamamayı sürekli
kılması,Tamiri için gereken azami sürenin (30 gün) aşılması,Arızanın
tamirinin mümkün bulunmadığının belirlenmesi,bu durumlarda tüketici
Malın ücretsiz değiştirilmesini veya bedel iadesi talep edebilir.
Arızalı ürünlerde izlenecek yöntem,
Ürünü aldığınızda arızalı ise Firmamıza teknik servisine bilgi
ulaştırdığınızda cihazda yapılacak kontrolden sonra yenisi
verilecektir. İstanbul Dışındaki Müşterilerimizin Arıza durumunda
izlemesi gereken yol,
Normal iade koşulları aynen geçerli olmaktadır. Kullanıcı firma
servisimizi arayarak donanımları ile ilgili bir sorun olmadığından
emin olmalarıdır. Arızalı olduğuna karar verilen ürünleri en kısa
sürede firmamıza kargo ile ulaştırmaları gerekmektedir. (Kargo
masrafı Müşterilerimiz tarafından yapılacaktır.)
Garanti süresi içinde arızalanan ürünler için izlenecek yöntem,
Ürün firmamıza Güvenli bir ambalaj ile ulaştırılacak.Teknik servis
yetkilisi cihazın kontrolünü yaptıktan mevcut problemlerin
sebeplerini müşteriye bildirecektir. İmalat hatası kapsamındaki
ürünlere belirtilen GARANTİ ŞARTLARI uygulanacaktır.
İADE ŞARTLARI
İade edilecek veya değiştirilecek cihazlar GARANTİ KOŞULLARINA
TAMAMEN UYMAK ZORUNDADIR.
Alıcı cihazı,kendisine teslim edildiği şekilde geri iade etmek
durumundadır.Cihazın kullanım dolayısıyla
Ticari değerindeki kaybını tazmin etmekle yükümlüdür.
Şehir dışı teslimatlarda ürünü teslim almadan önce kontrol ediniz.
Mal teslim alındıktan sonra değiştirme ve iade etme süresi 20
gündür.
İade edilecek veya değiştirilecek ürün, GARANTİ KOŞULLARI ŞARTLARINA
tamamen uygun olması gerekmektedir.
Müşteri ürünü kendisine teslim edildiği şekilde vermekle yükümlüdür.
Kullanım söz konusu ise
Malın ticari değer kaybını tazminle yükümlüdür.
Müşterinin malı firmamıza iade etmesi halinde mal bedeli 20 gün
içersinde karşı tarafa ödenir.
|